گیاه مرزه از گیاهانی است که متعلق به خانواده نعناع است و گیاهی یک ساله با گل‌های کوچک و برگ‌های‌ صاف هستند و نباید با ترخون اشتباه گرفته شوند. برگ‌های ترخون بزرگتر تز برگ‌های مرزه هستند. گیاه مرزه یک گیاه تند و فلفلی است که ارزش غذایی بالایی داشته و به همین دلیل فواید و خواص فراوانی برای سلامتی دارد و از گذشته دور به عنوان یک داروی گیاهی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت مرزه خشک خانگی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


گیاه مرزه از گیاهانی است که متعلق به خانواده نعناع است و گیاهی یک ساله با گل‌های کوچک و برگ‌های‌ صاف هستند و نباید با ترخون اشتباه گرفته شوند. برگ‌های ترخون بزرگتر تز برگ‌های مرزه هستند. گیاه مرزه یک گیاه تند و فلفلی است که ارزش غذایی بالایی داشته و به همین دلیل فواید و خواص فراوانی برای سلامتی دارد و از گذشته دور به عنوان یک داروی گیاهی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

قیمت مرزه خشک خانگی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



 مرزه به عنوان يك گياه دارويي خواص درماني فراواني دارد كه از جمله خواص مرزه مي‌توان به كمك در درمان مشكلات پوستي، مشكلات گوارشي، فشار خون، ديابت، سردرد، درد مفاصل، تقويت سيستم ايمني، افزايش ميل جنسي، تسكين نيش و گزيدگي و عفونت‌ها اشاره كرد. مرزه حاوي ويتامين‌هاي A، C، B6، تيامين، نياسين، كلسيم، آهن، منيزيم، پتاسيم، سديم، فسفر، روي، مس، منگنز، سلنيوم و فيتواسترول است كه داشتن اين مواد و ويتامين‌ها موجي اين خواص مرزه و فوايد آن براي سلامتي شده اند. 

قيمت مرزه خشك خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت مرزه خشك ۱۴۰۰-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-قيمت مرزه كوهي-قيمت پونه خشك در سال ۱۴۰۰ خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت مرزه خشك خانگي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت مرزه خشك خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت مرزه خشك خانگي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت مرزه خشك ۱۴۰۰-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-قيمت مرزه كوهي-قيمت پونه خشك در سال ۱۴۰۰ با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت مرزه خشك خانگي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت مرزه خشك خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت مرزه خشك خانگي و قيمت مرزه خشك ۱۴۰۰-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-قيمت مرزه كوهي-قيمت پونه خشك در سال ۱۴۰۰ كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت مرزه خشك خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص مرزه در طب اسلامي
مرزه يكي از گياهان دارويي است كه خواص و فوايد فراواني براي بدن و سلامتي دارد. از جمله خواص مرزه مي‌توان به كمك به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره كرد. طبع سبزي مرزه گرم و خشك است. در ادامه به بررسي برخي از خواص مرزه مي‌پردازيم.
خواص مرزه براي پوست
يكي از خواص مرزه اين است كه مرزه يك گياه قابض است و از اين طريق به زيبايي پوست كمك مي‌كند. با مصرف جوشانده گياه مرزه مي‌توانيد موجب سفت شدن منافذ پوست شويد و در عين حال مسائل ناشي از آكنه و التهاب پوستي را نيز رفع و درمان كنيد. از گياه مرزه و خواص مرزه براي ميكروب زدايي و تنظيم pH پوست استفاده مي‌كنند. مرزه همچنين حاوي مقادير بالاي آنتي اكسيدان‌ها، ويتامين‌ها مانند ويتامين C و ويتامين A است كه با افزايش كلاژن سازي در پوست صورت به رفع چين و چروك پوست كمك مي‌كند و همچنين موجب جوان سازي پوست صورت مي‌شود.
خواص مرزه براي مو
يكي از خواص مرزه اين است كه حاوي آهن است كه اين آهن با افزايش توليد گلبول‌هاي قرمز خون به درمان كم خوني كمك مي‌كند و از اين طريق موجب بهبود جريان خون در پوست سر شده و با بهبود جريان خون موجب تقويت فوليكول‌هاي مو شده و در نهايت اين تقويت فوليكول‌هاي مو منجر به تقويت و افزايش رشد مو مي‌شود.
خواص مرزه براي قلب
گياه مرزه حاوي مواد معدني مختلفي از جمله پتاسيم، مس، منيزيم و منگنز است كه اين مواد معدني باعث مي‌شوند تا مرزه خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و عروقي مانند سكته قلبي و سكته مغزي را كاهش مي‌دهد. يكي از خواص مرزه اين است كه مرزه مي‌تواند سطح كلسترول بد را كاهش داده و همچنين موجب سطح كلسترول خوب در بدن شود. كلسترول بالا از مهم ترين علل ابتلا و درگيري با بيماري‌هاي قلبي عروقي است و مرزه با كنترل سطح كلسترول مي‌تواند از قلب محافظت كند و از ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي جلوگيري كند. سطح بالاي پتاسيم موجود در مرزه موجب كاهش فشار خون بالا مي‌شود و به همين دليل با مصرف مرزه نرخ ابتلا به مشكلات و بيماري‌هاي ناشي از فشار خون بالا كاهش پيدا مي‌كند. در كل مرزه براي سلامت قلبرو توليد گلبول‌هاي قرمز مفيد است.
خواص مرزه براي جلوگيري از سرطان
گياه مرزه حاوي مقادير فراواني از آنتي‌اكسيدان‌هاي طبيعي است كه اين آنتي اكسيدان‌‌ها از رشد سلول‌هاي سرطاني جلوگيري كردي و راديكال‌هاي آزاد بدن را خنثي مي‌كنند. نوشيدن يك فنجان دمنوش مرزه به صورت منظم موجب پيشگيري و درمان سرطان‌هاي مختلف مي‌شود.
خواص مرزه براي رحم
مرزه به دليل داشتن منيزيم موجب التيام زخم‌هاي رحم و همچنين از بين رفتن نوسانات اخلاقي و تعادل هورمون‌هاي زنانه مي‌شود. مرزه علاوه بر منيزيم حاوي ماده‌اي به نام تيمول نيز هست كه به مرزه خاصيت ضد قارچي مي‌بخشد و از ايت طريق مرزه مي‌تواند انواع عفونت‌هاي قارچي رحم را از بين ببرد.
خواص مرزه براي هضم آسان
مرزه حاوي فيبر است و فيبر يكي از فاكتور‌هاي اصلي و مهم براي هضم است. خواص مرزه يعني خاصيت ضد اسپاسم مرزه موجب كاهش اسپاسم‌هاي تحريك كننده دستگاه گوارش مي‌شود.مرزه موجب درمان سوءهاضمه و نفخ مي‌شود. براي بهره‌مندي از اين خواص مرزه مي‌توانيد از عرق مرزه استفاده كنيد.
خواص مرزه براي قاعدگي
از ديگر خواص مرزه مي‌توان به كاهش درد سندرم قاعدگي زودرس و تنظيم قاعدگي نامنظم اشاره كرد. مرزه داراي خاصيت ضد اسپاسم است و به كمك اين خاصيت خود مي تواند اسپاسم‌هايي را كه موجب گرفتگي قاعدگي مي‌شوند را كاهش دهد. مرزه حاوي مقادير بالاي منيزيم است كه وجود منيزيم مي‌تواند التيام علائمي از جمله نوسانات خلقي، تحريك پذيري، اضطراب و درد كمك كند.
خواص مرزه براي درمان درد مفاصل
از ديگر خواص مرزه داشتن ضد التهابي و ضد روماتيسم است. مرزه حاوي مقادير بالايي از ويتامين B است كه به كمك اين ويتامين موجب كاهش درد مفاصل و آرتروز مي‌شود. استفاده از دمنوش مرزه مي‌تواند براي درمان درد مفاصل مفيد باشد.
خواص مرزه براي آلرژي
يكي ديگر از خواص مرزه داشتن خاصيت ضد عفوني و ضد التهابي است كه اين خواص براي درمان آلرژي و حساسيت‌ها بسيار موثر و مفيد هستند.
خواص مرزه براي درمان اسهال
از بين بردن عفونت‌هاي باكتريايي از جمله باكتري اشرشيا كه مي‌تواند علت اسهال شديد باشد يكي ديگر از خواص مرزه است. براي درمان اسهال مي‌توانيد چاي مرزه بنوشيد.
خواص دمنوش مرزه
دمنوش مرزه خواص و فوايد فراواني دارد كه از جمله خواص دمنوش مرزه مي‌توان به مواردي مانند درمان مشكلات گوارشي، سردرد، برونشيت و گلودرد اشاره كرد. از ديگر خواص دمنوش مرزه ادرار آور بودن اين دمندش گياهي است كه به پاك سازي و بهبود عملكرد كبد و كليه ها كمك مي‌كند.
طرز تهيه دمنوش مرزه
از مرزه خشك شده به اندازه دو تا سه قاشق چاي خوري را در يك فنجان آب جوش بريزيد و اجازه دهيد براي مدت زمان ۱۰ دقيقه بماند تا كاملا دم بكشد و پس از گذشت ده دقيقه مي‌توانيد از اين دمنوش مصرف كنيد. توصيه مي‌شود كه در روز فقط يك فنجان دمنوش مرزه مصرف كنيد.
نحوه استفاده از مرزه
گياه مرزه به هر دو شكل تازه و خشك شده مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از برگ‌ها و شاخه‌هاي گياه مرزه براي پخت و پز و تهيه غذاها مورد استفاده مي‌كنند. در ايران مرزه تازه به عنوان سبزي خوردن كنار غذا نيز سرو مي‌شود.
عوارض مرزه
مرزه نيز در كنار تمامي فوايد و خواصي كه دارد مضرات و عوارضي را نيز دارد كه در ادامه به آن‌ها اشاره مي‌كند. زياده روي و افراط در خوردن مرزه به ممكن است به خاطر طعم تند و تيزي كه اين گياه دارو موجب بروز التهاباتي در مخاط دهان شود. بهتر است زنان باردار در طول دوران بارداري و مادران شيرده از مصرف مرزه و محصولات مربوط به آن اجتناب كنند و يا حداقل در مصرف مرزه افراط نكنند.
همچنين توصيه مي‌شود كه نوزادان و كوكان از مرزه استفاده نكنند. يكي از عوارض مرزه اين كه احتمال دارد بعد از جراحي خطر خونريزي را افزايش دهيد. روغن مرزه در برخي از افراد مي‌تواند موجب بروز واكنش‌هاي آلرژيك بر روي پوست شود به همين علت در صورت استفاده موضعي از روغن مرزه بهتر است آن‌ را همراه با يك روغن جامل ديگر مانند روغن نارگيل مخلوط كنيد و به آن شكل استفاده كنيد. در برخي موارد ممكن است مرزه موجب بروز عوارضي در ريه شود كه براي از بين بردن آن بايستي سركه مصرف كنيد.
قيمت مرزه خشك خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت مرزه خشك ۱۴۰۰-قيمت شويد خشك خانگي ۱۴۰۰-قيمت مرزه كوهي-قيمت پونه خشك در سال ۱۴۰۰ مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 117 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585884

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .